tisdag 2 december 2008

Utmaning: Jag som bäbis

Jag blev utmanad av Petra för ett tag sedan där utmaningen gick ut på att man skulle visa ett kort på sig själv som liten.

Reglerna:
- Du ska vara runt 0 - 2 år. Skriv gärna hur gammal.
- Det ska bara vara du ensam på bilden.
- Utmana flera efter du själv antagit denna.

Image Hosted by ImageShack.us

Såhär underbart söt var jag. Nu blir jag lite ego, men det skiter jag i. Jag tycker jag var jättesöt som liten. Helt oemotståndligt bedårande :D
Jag vet inte hur gammal jag var på bilden men den är i samma album som mammas mage, när jag vägdes på sjukhuset och första gången mamma såg mig. Så jag är väldigt liten.
Jag hade tänkt visa "den kända" bilden på mig men jag vet inte var vi har den. Annars finns den i alla hushåll nästan. Haha!! Men denna är tagen samtidigt så det är nästan den.
Eftersom jag inte vet hur man scannar fick jag ta kort på kortet pappa tog. Haha!!

Jag kan tyvärr inte utmana fler för jag tror de flesta redan är det. Men om du läser detta och inte är utmanad ännu, känn dig då utmanad när du läser detta ;)

Förresten! Detta är mitt hundrade inlägg! WOHO!!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

naw va töt du var där =)

niffin sa...

Awwww, så jättesöt!! :D

""den kända" bilden" ..."Annars finns den i alla hushåll nästan"..
*jättenyfiken nu ju* =O

Grattis till 100 - & vilken julig header! ♥

Anonym sa...

Gud vilken fin bild och vad söt du var.

Cornflower sa...

aaaw vilken söting!

Stookiglia sa...

Ni skulle bara se vilket stolt leende jag har nu. Hahaha!!
Tack så mycket för era gulliga kommentarer!

Anonym sa...

hihi jättesöt kort :)