söndag 30 november 2008

Månadens kändisfrisyr: Flätburr à la McAdams



Woho! Jag hann posta Månadens kändisfrisyr även denna månad, men det var på gränsen.

Tofsen hade jag inget liknande Rachel's så därför blev det klart inte lika snyggt. Men annars tycker jag att det var en snygg frisyr. Min syster var inte alls nöjd med resultatet så därför fick jag fota mig själv (vilket inte var det lättaste när jag fick försöka hålla kameran bakom mig). Men igår när hon fick se bilden tyckte hon det såg snyggare ut där än vad det gjorde i verkligheten. Haha!! Den lilla knasbollen.
Sen är ju mina flätor bredare med. Det är ju svårt att göra så små! Men det ser ju bra att även med bredare.

Vad tycker ni om frisyren? Är den snygg? Är den ens lite lik Rachel McAdams frisyr?

(Bilderna laddas fortfarande upp i originalstorlek så jag får förminska dem. Jag undrar verkligen vad som är problemet)

5 kommentarer:

niffin sa...

Wooow, så läckert det blev! :P Nånting till nyårsafton kanske? ;)

(Och Sarah var inte nöjd??? Hon skulle ju kunna bli frisör,vetja.)

Anonym sa...

Gillar verkligen frisyren, du fick till det jättebra. Ska nog själv testa om jag reder ut det. hehe...

Anonym sa...

Det blev ju jättefint! Me likie :)

Stookiglia sa...

Tack töser!

Ja...det kanske hade varit något till antingen jul eller nyår.

Allie: Ja, se om du kan göra något liknande. Då får du visa bild sen med. Tihi!

Cornflower sa...

jätte snyggt!