måndag 29 december 2008

Mina julklappar 2008

I julklapp fick jag ganska många saker som jag kan recensera här, vilket är roligt.
Böckerna blir inte förrän jag läst dem, filmerna inte förrän jag sett dem (såvida jag inte har sett dem innan och redan skrivit en recension) och CD-skivorna inte förrän jag känner att det är dax. De måste ju lyssnas igenom ett par gånger tycker jag.
Men jag kan ju skriva allt jag fick i julklapp. Jag fick så mycket bra saker jag önskat. Det enda jag saknade var en rockring. Jag vill verkligen ha en! Dessutom tyckte jag det skulle vara kul att se hur de slog in den. Hihi!! Så antingen får jag vänta till jag fyller år eller köpa en själv. Vi får se.

Detta fick jag:

700 kronor
The Library of Fragrance - Bubble Gum (parfym)
Blandat godis som jag gillar
2 Trisslotter (dock utan vinst)
Böcker:
Man walks into a room av Nicole Krauss
Det rena landet av Alan Spence
Thanks for the memories av Cecelia Ahern
P.S. I love you av Cecelia Ahern
Musik:
James Morrison - Songs for you, truths for me
Sister Hazel - Santa's Playlist
Pat McGee Band - Save Me
Saybia - Eyes on the Highway
Emmy Rossum - Inside Out
artmade - 1614 + deras live cd som följde med
Le Vibrazioni - II
Filmer:
Awake
My Blueberry Nights
P.S. I Love You

Fick ni det ni hade önskat?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vilka bra presenter! :)
Det där med trisslotter alltså, sällan man vinner och gör man det är det bara typ 25 kr. :/

niffin sa...

Oh, hur doftade Bubblegum?

(Förbaskade Trisslotter! Samma hände mina. :\ )

Stookiglia sa...

Haha!! Ja visst är det alltid så med lotter. Inte vinner man tusenlappar på det i alla fall :P

Bubbelgum doftade just bubbelgum, men inte så som jag trodde. Det är svårt att förklara. Men gott luktar den.