lördag 23 februari 2008

Ny header

Jag ville förnya mig så nu kan ni se en ny header längst upp på min blogg. Det blev bara en snabbt hopkrafsad så jag kommer väl byta ut den så fort jag får inspiration för något nytt. Men den passade faktiskt bra färgmässigt med layouten måste jag säga. Och den krånglade inte. Den är i storleken jag gjorde den i. Woho!

För ett tag sedan lade jag upp bilder på Emmy Rossum och Lindsay Lohan i samma klänning. Den som alla gillade mest var Emmy. Jag håller med och det är inte bara för att jag gillar henne och inte Lindsay. Jag tyckte hon bar upp den bättre helt enkelt.

Nu ska jag kolla på Melodifestivalen. Man hade kunnat skippa låtarna och bara haft Hipp Hipp och Björn. De är ju bäst! Ja, Luuk är väldigt bra som programledare med så han får också stanna.

2 kommentarer:

niffin sa...

Vilken ursnygg header - den ser sannerligen inte hopkrafsad ut!

Vad bra att Luuk får stanna ;) - han var jättebra ikväll. Och Björn, helt underbar. Men måste varit ute i köket eller nåt när Morgan Pålsson rapporterade... :(

Stookiglia sa...

Tack gumman!

Hihi! Ja det var han. Och Björns kärleksförklaring till Carina...Haha!! Underbar!
Jasså missade du honom. Han var på Luuk's kontor och läste hans mail :P