måndag 11 februari 2008

Ingen vinst för John

Det blev ingen Grammy till John Mayer. Som jag trodde gick den till Justin Timberlake. Den låten är ju inte bra. De bästa i den kategorin var just John och Michael Bublé.
Jag kollade på röda mattan men där var varken Mayer eller Bublé. Lite tråkigt. Speciellt att John inte var där. Jag fick ju inte se honom alls. Så nu hoppas jag att de snart lägger upp en bra version på internet.

Det var kul att Josh Groban intervjuades av Giuliana Rancic. Hon var nästan lite kär. Haha!! Ja, vem blir inte kär i honom? Han är så söt och fantastisk.

Det var också kul att se de fina klänningarna tjejerna hade. Mina favoriter var den som Natasha Bedingfield hade (den såg så fin och framförallt skön ut!) och den Carrie Underwood bar (den kändes lite som något Joss Stone hade kunnat haft på sig). De två var väldigt fina och båda såg sköna och luftiga ut.

Inga kommentarer: