fredag 15 februari 2008

"No One" gör sig bättre live

Nu har jag sett Grammy galan. Jag kollade på det igår. Det började ju väldigt bra med Alicia Keys som sjöng "Learning the Blues" tillsammans med Frank Sinatra. Ja, han var inte där på riktigt för han lever inte längre. Men de hade honom på en skärm där han sjöng låten så det blev som en liten duett.
Jag har aldrig varit så förtjust i Alicia's låt "No One", men den var faktiskt riktigt bra på galan. Den gjorde sig bra live. Synd bara att John knappt var med. Jag hade velat se mer av de två tillsammans.

Många av uppträdanden var mycket bra. Förrutom de jag har nämt gillade jag även Foo Fighters. Kul för den tjejen som vann att spela med dem.
Tina Turner och Beyoncé sjöng en låt tillsammans och det var riktigt kul att se. Tina Turner är verkligen en stålmormor.
Sen fanns det de uppträdanden som var tråkiga men då spolade jag så jag slapp se dem. Haha!! Det är en bra funktion.

Jag hade tänkt göra en ny header till bloggen med Grammy tema och en bild från BAFTA men det går inte riktigt. De bilderna jag ville ha kan jag inte hitta. Jag har bara på Alicia Keys och väldigt få med John. Jag hade nämligen tänkt göra med de två, Emily Blunt, Josh Groban och Corinne Bailey Rae. Men jag får kanske tänka om. Hur som helst får den vänta för dataskärmen ska in på reperation. Troligtvis blir det nästa vecka.

Inga kommentarer: