söndag 10 februari 2008

50th Annual Grammy Awards i natt

Är det någon som ska se Grammy galan i natt? Jag hoppas man kan hitta den på internet för jag bara måste se den. Det är så många bra artister som ska uppträda och John Mayer och Alicia Keys ska uppträda tillsammans. Wiii!!! Det hade jag verkligen velat se.

Men jag fattar inte alla nomineringarna. Väldigt många känns som gamla. Det är väldigt konstigt.
John Mayer har fått en nominering för låten "Belief". Den låten är jättebra och har en annorlunda text. Det är helt underbar! Jag önskar att han kommer vinna men det känns som han inte kommer det. Jag kan ju bara gissa vem det blir...

Om ungefär en timme börjar E! sända från röda mattan. Det vill jag också se men jag vet inte om jag orkar hela. Annars får jag se reprisen i morgon eftermiddag. Hur som helst så ska jag se det. Jag vill se vad de har på sig och höra de korta intervjuerna. Det är alltid kul.

2 kommentarer:

Sparkling sa...

jag har en rätt kass mottagning på kanal9, men e ja uppe så kmr ja se en del

Anonym sa...

roligt att de uppträder tillsammans! :) lär kommas att visas på youtube