lördag 9 februari 2008

Den lilla svarta Emmy VS. Lindsay



Jag tycker det kan vara rätt kul när man jämför samma kläder som olika kändisar har haft på sig så jag tänkte ha en sådan duell för första gången.
Det står mellan Emmy Rossum (bl.a. Fantomen på operan) och Lindsay Lohan (bl.a. Mean girls).
Vem tycker du bär upp den svarta klänningen bäst?

Såg ni på Melodifestivalen? Jag såg bara lite och lyssnade på resten från datorn. Komikern Björn var ju bara för bra. Hans dans! Haha!! Och hans fina poesi... Han var go!
Men låtarna var ju kassa som vanligt. Jag hoppades på Amy Diamond för hon har en fin röst, men hennes låt var ju riktigt dålig. Det var synd.
Men hur i helvete kunde Christer Sjöbottengren (mitt smeknamn på C. Sjögren) vinna? Det var som min syster sa. Man kan tänka sig fulla svenska sjunga den tidigt, tidigt på morgonen på Mallorca. Usch! Det var hemskt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Inga vidare bidrag igår, det håller jag med om. Vi får hoppas på en uppryckning under veckorna som kommer.

Angående den lilla svarta så tycker jag nog att Emmy bär upp den bättre.

niffin sa...

Jag säger som Linn brukar göra:
"Emmy, hands down!"

Christer Sjöbottengren *lol* kraken ;)

Thina sa...

Säger Emmy, och det är inte bara för att jag inte är så förtjust i Lindsay, men den ser så slapp ut på Lindsay jämfört med på Emmy = not so very pretty.

Jag skyller ex-Vikingens finalplats på mina morföräldrar - vi ringde dem & fick bekräftat att de ringt och röstat på honom! :P