onsdag 20 februari 2008

John i Holland

Det var ett tag sedan jag skrev sist men det har inte varit så mycket att skriva om och jag har haft tankarna på andra ställen. Men så för någon sekund sedan hände något som gjorde att jag ville skriva.
Jag fick nämligen ett mail från John Mayer att han ska ha en konsert i Europa. Okej. Det är ju bra. Det är ett framsteg. Men han ska till Holland. Bara till Holland! Han måste komma till Danmark snart igen innan jag blir tosig! Men det är väl ett bra tecken ändå?! Efter hans dumma uttalande att han inte ska ha konserter i Europa längre så kommer nu detta. Kan det inte vara hans trogna fans som har nått ut till honom lite?
Snälla John!! Kom till Köpenhamn snart igen! Åk dit på sommarturné!
Jag bara måste få se honom igen! Han är helt underbar och fantastisk på scen.

2 kommentarer:

niffin sa...

Vilka goda nyheter. :) Man får innerligen hoppas att han lyssnat till fansen!

Anonym sa...

Vad bra att man kan ändra sig! Hoppas du får som du vill - klart han ska till Köpenhamn! (Du får starta ett upprop)