torsdag 31 januari 2008

Gerry som amerikanare



"Butterfly on a Wheel" är en av de bästa nya filmerna jag har sett på ett tag. Jag såg att Gerard Butler var med i den och kollade lite om handlingen och den verkade bra så jag kollade på den härom dan. Det var ganska konstigt att höra Gerry prata eftersom han inte hade sin skotska accent. Det var synd för jag tycker han pratar så härligt! Det kändes inte som honom när han pratade amerikanska riktigt. Men när han var arg och tog i lät han lite som den Gerry jag känner igen. Tihi!
Han är en bra skådis. Utan att avslöja för mycket kan jag säga att han var suverän i scenen på taket. De känslorna kändes verkligen äkta och jag själv satt och tyckte det var riktigt läbbigt. Dessutom kunde man känna hur hemskt det måste vara att känna att man har förlorat allting.
Jag gillar inte Pierce Brosnan så jag störde mig lite på honom, men han gjorde en bra roll. Det kan jag inte förneka.
Så gå och hyr den. Jag rekomenderar den verkligen.

Jag vill att "The Eye" med Jessica Alba ska komma ut. Den verkar riktigt spännande och det känns som en roll som passar henne.
Jag såg förresten henne hos David Letterman och hon var bedårande. Hon bara skrattade. Haha!! Det var en rolig intervju. Hon verkar verkligen vara en go tjej och jag är jätteglad för hennes skull att hon är gravid. Jag blev glad när jag hörde det. Jag tror hon och Cash kommer bli bra föräldrar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

blev också glad när jag fick veta att hon var gravid! :)
många som blir det nu bland kändisarna haha

Stookiglia sa...

Ja. Det är värsta baby boomen i Hollywood :P