lördag 19 januari 2008

Besök en trevlig bok-blogg

Nu tänkte jag göra lite reklam för en trevlig och intressant blogg om man är intresserad av böcker.
Jag fick dessutom den stora äran att ha en Q&A med dem. Sparkling och Soul bird frågade mig olika frågor om böcker som jag svarade på och nu ligger den uppe på deras bok blogg Bokstollarna.
Jag hoppas ni går in där och kollar runt. De är två tjejer som gillar att läsa och vill berätta om det de läst. Var det bra? Dåligt? Det vet de här två!

Sen vill jag också tacka Soul bird för allt hon har hjälpt mig med. Ni ska veta att hon har hjälpt mig förstå denna bloggen. Och jag hoppas hon står ut med fler frågor. Hehe...
Hon är helt fenomenal på att hjälpa och alltid lika snäll. Så tack än en gång min vän!

I dag har jag faktiskt inget direkt att säga annars. Jag kollade på handbollsmatchen och blev så förbannad. Hehe. Handboll är på liv eller död ;)
Jag var och kollade på slotten Råbelöv och Vanås idag och i sommar verkar det som jag kanske kan ut och kolla på de flesta av slotten i Skåne. Jag ska fixa en slott karta så om jag ska märka ut alla själv. Haha!!

Jag kan lämna er med en låt som passade mig rätt bra textmässigt igår, men funkar lite idag också.

For Tomorrow - The Motorhomes
"Hold just one moment
You're out of line
And it is choking
What we've got
I'm so tired
Of being right
Keep me from stealing
What we've got

Nothing's to good, nothing's too bad
We can't live for today just live for tomorrow
We got to go on, got to go on
No we never know

Oh you're a liar
Don't waste my time
Everything changes, you know it's so

Nothing's too good, nothing's too bad
We can't live for today just live for tomorrow
We got to go on, got to go on
No we never know
Please try to read me
Don't get me wrong
Please try to see me
Try to hang on
Please try to hear me
Now you know"

1 kommentar:

niffin sa...

*ler stort & rodnar samtidigt* ♥
(Ännithing, vet du. ;)

Vilka intressanta sommarplaner!