tisdag 22 januari 2008

Fel trio i final

I söndags såg jag reprisen av West End Star. Jag kollade inte i lördags för då var det en handbollsmatch. Och handboll går före. Hehe ;)
Vad tyckte ni som kollar om att Victoria åkte? Jag ville haft henne kvar. Den jag tycker skulle åkt var Linda. Hon kan ändå inte vinna för hon har en väldigt dålig engelska, även när hon sjunger. Eftersom de ska spela i London så måste de faktiskt kunna engelska bättre. Okej, att den inte är perfekt i tal, men man ska inte ha så dålig när man sjunger.
De tre finalisterna skulle varit Nina, Divina och Victoria. Det är de tre som hade passat bäst för rollen. De passar alla på olika sätt så jag vet faktiskt inte vem av dem som ska vinna. Det ska bli spännande att se.

Vet ni förresten vad jag hittade idag? Jo, jag kollade upp skådespelerskan Larisa Oleynik på imbd. Jag tänkte se om hon inte ska vara med i något snart. Det var längesen man såg något med henne. Och då stog det att hon har gjort klart två filmer. Det är ju kul, men ännu roligare är att Kyle Brandt spelar med i en utav dem! Jag hoppas den kommer till Sverige, för nu är jag hemskt nyfiken på den. Den heter Broken Windows men det står inte så mycket vad den handlar om. Och Devon Gummersall har också en roll. Jag hade gärna sett mer av honom och nu kanske jag får det. Hihi!!

För er som inte vet vilka de skådisarna är som jag just nämnde, här är lite av det jag känner igen de för:
Larisa - Var med i serien om en tjej som hette Alex Mack. Så jag kallar henne det ibland, för hon är henne för mig. Men hon är också känd för sin roll i 10 orsaker att hata dig. Plus att hon varit med lite i Tredje klotet från solen, men det programmet är jag inte så förtjust i.
Kyle - Mer känd som Philip Kiriakis i såpan Days of Our Lives. Och jag bara älskar honom som Philip. Han är så snäll och söt...och ser inte alltför dum ut ;)
Devon - Var med i TV-serien Roswell och är i verkligheten gift med en av Roswell skådisarna, Majandra Delfino.

Så jag hoppas att det är en sevärd, och helst väldigt bra film. Men då måste den komma till Sverige så jag kan få veta det också.

Inga kommentarer: