måndag 14 januari 2008

Emily Blunt borde släppa skiva

Bara för ett par minuter sedan hittade jag ett klipp ur filmen "Gideon's Daughter" där Emily Blunt sjunger en låt som heter "Papa". Vad jag är glad att jag hittade den! Det mesta jag hört henne sjunga var när hon körade lite på Michael Bublés låt "Me and Mrs. Jones". Men man hörde knappt henne där tyvärr.
Shit vilken vacker röst den kvinnan har alltså! Det är så vackert och känslofyllt. Jag önskar verkligen hon gav ut en platta. Jag skulle definitivt köpa den om det var en musikstil som passar hennes röst, låtar som har lite samma stil som denna.

Här har ni videoklippet: http://www.youtube.com/watch?v=iLsIs8dVyK8
När ni har tittat och lyssnat får ni gärna säga vad ni tycker.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det började lite slött, men sen när hon kom in i det var det riktigt bra!
(Hör inte till saken, men hon passar verkligen inte i den hårfärgen. Brunt/rött ska det vara.)

niffin sa...

Så bra! Hon tolkar den; verkligen inte alla som kan göra det. En skiva vore på sin plats. :)