onsdag 6 maj 2009

Tio gånger tolv. Ghostbusters!

Hela eftermiddagen har jag spenderat på en enda internet sida. Ni borde också ta er dit för ett gott skratt.
Det finns nämligen en sida som folk lägger upp sina felhörda låttexter på som heter Saltmannen. Alltså, vissa låttexter blir så sjukt roliga så man kiknar av skratt! Jag satt och skrattade så tårarna sprutade.

Jag fick ett riktigt anfall av denna tolkningen på Anastacias låt "Sick and Tired".
Såhär ska den gå: "My love is on the line"
Och såhär trodde tjejen den gick: "Maya eja soya laj"

Titeln på denna blogposten var den klassiska Ghostbusters låten som egentligen går; "Who you gonna call? Ghostbusters!"

Shit vad roligt man kan ha! Den sidan är min nya favorit.

2 kommentarer:

niffin sa...

Den sidan är verkligen jätterolig! Har inte varit där på länge, men skyndar genast dit!! :P

"Tio gånger tolv" hahaha!! :D

Allie sa...

Riktigt kul sida. Man ska väl inte skratta för mycket, man har ju själv sjungit fel eller rättare sagt tolkat fel många gånger.
Själv kunde jag inte förstå varför Nik og Jay sjöng om läkare i sin låt laekker.... =/ =P