torsdag 7 maj 2009

Dagens bild: Strandmys med Cash & Jessica



Detta får bli dagens bild. Jag tycker den är så söt och kärleksfull. De är ett sånt fint par som verkligen ser ut att passa ihop.

I relaterade nyheter; Jessica's ex-fästman Michael Weatherly är i Stockholm! Så ni som bor där kan skatta er lyckliga. Jag önskar att jag kunde få träffa honom! Fast jag fattar inte riktigt vad han gör där ensam. Om han ska promota NCIS borde minst en annan av skådisarna vara med tycker man.

Det är väl lika bra att fortsätta den röda tråden med Dark Angel. Haha!! Det var värst vad jag fick till det idag då.
Jo, såhär är det. Nu under kvällen läste jag att det finns tre Dark Angel böcker! Jag måste bara ha dem!! Ett stort Dark Angel fan kan inte vara utan de böckerna! Dessutom finns det en annan bok som också är om Dark Angel men är skriven som Eyes Only. Den kan nog också vara intressant. Imorgon ska jag beställa böckerna. Jag kan inte vänta! Tänk om de tar slut!

Dark Angel böckerna är skrivna av Max Allan Collins.
Eyes Only boken är skriven av D A Stern.

1 kommentar:

Anna sa...

Bilden är såå fin & de är så söta!
Jag gillar bilder som tags på stränder, för det ger naturligt intryck.
Blev förtjust i Fröken Albas orange klänning, den vill jag ha hihi.
Skrev på paws en stund, att jag visste inte ens att Michael Weatherly är i Sthlm. Jag läser Aftonbladet ofta, & det inte stått nåt om det. Dåligt!
Då hade jag kunnat planera & åkt dit för autograf & tagit kort, absolut!
Det är 2,5 timmar att åka till Sthlm, no probs. Frågan är om han finns kvar då om man åker dit?
Håller med dig! Varför är inte Mark Harmon eller andra i ensemblen också med? Jättekonstigt!!
fatta nada...

Dark Angel, woho! Köp books snart ;)