söndag 10 maj 2009

Dagens bild: Portman i Vita Huset



Titta vad söt hon är! Som en bal på slottet... nästan. Hon är på en middag i Vita Huset faktiskt. Hon ser lite stolt ut och det ska hon också vara. Det är inte alla som får dit.

Jag tänkte berätta att jag beställde de tre Dark Angel böckerna i serien i fredags så de kommer förhoppningsvis denna veckan. Så under eftermiddagen har jag läst mer i min bok. Nu har jag bara fyra kapitel kvar så böckerna kan komma på, ja vad ska vi säga? Tisdag kanske? Det låter bra.

För er som undrar så har jag inte lagt "Månadens kändisfrisyr" på hyllan. Det är bara det att en ny kommer när jag har lust och när jag vet någon bra frisyr. Jag vet en nu så den lär komma under månaden.
Den må vara busenkel men jag lovar att den ser rolig ut ;)

3 kommentarer:

niffin sa...

Å, hon är helt smashing Ms Portman!

(Vad läser du nu, i väntan på Dark Angel-böckerna?)

Wii, väntar spänt! :P

Allie sa...

Har sett hela Dark Angel serien, visste faktiskt inte att de fanns i bokform. Ska kollas in. =) Tack för tipset!

Stookiglia sa...

niffin: Det är fortfarande "The Good Earth". Läste slut den i morse så nu får jag vänta på DA.

Allie: Åh, har du? Vad kul! Älskar den serien! Jag visste ju inte heller om böckerna så jag blev glatt överrraskad.