måndag 11 maj 2009

So deeply moving

Äntligen har jag fått se Emmy Rossum's nya video till låten "Deeply Moving". Nu låter det väl som jag har väntat i månader minst men det är faktiskt bara ett par dagar. Haha!!

Låten är väldigt olik hennes låtar på förra skivan. Det ska verkligen bli spännande att höra hur den kommande skivan låter. Hoppas bara att den går att köpa i Sverige för jag måste ha den!

Kommentera gärna vad ni tycker om låten och videon. Den är värd att bara titta på för bildernas skull med. Så otroligt fina omgivningar och hon är så vacker! Hennes klänningar är så fina med. Den jag gillar mindre är väl den röda då.

Den finns att se i HD kvalitet. Muchas gracias devito!

(Jag har nu fått veta att det inte är någon ny singel eller musikvideo. Den är skriven för Panasonic och inget annat. Dessutom är titeln "Deeply Moving" och inte "So Right" som jag skrev innan om ni kollade in här innan jag ändrade det)

3 kommentarer:

Anna sa...

Oh may gad!! Vilken vacker video & att få "lyssna med ögon" när hon sjunger. Jättekul se Emmy Rossum i olika klänningar.
Hon var helt klart vackrast i kanariegul klänning & blomman i håret.

Otroligt vackert med vattenvirvlar runtom henne (aldrig sett nåtsånt)
& så blommor som kom upp & landade på henne.

Hon passade också i röd klänning,men ansiktet försvinner liksom. Blått var inte dumt på Emmy. Modigt att stå på höga klippor & sjunga!

niffin sa...

Den är så vacker! Alltså, varför är hon inte "större" som artist (än hon redan är) - för hon kan ju allt! :D

(Det var som det var ett annat ljus när hon bar den röda klänningen, typ som solen gått i moln när de filmade det.)

Stookiglia sa...

Vad roligt att höra vad ni tyckte om videon.

niffin: Det kan man fråga sig. Även om det hade varit kul så är det ändå lite skönt att hon inte är större i Sverige på nåt sätt :P