söndag 17 maj 2009

Månadens kändisfrisyr: Lugg som den där Mary



Ta da! Månadens kändisfrisyr är här.
Denna gången fick jag ingen hjälp med håret. Detta kan jag själv åstadkomma väldigt lätt. Jag har inte ens någon produkt i mitt hår. Jag hade bara luggen uppe, fäst med nålar och när jag tar bort dem står min lugg upp. Fort som attan bad jag sen mamma att ta ett kort, annars hade den stått mer rakt fram och lustigt. Det är svårt att få ner luggen sen igen. Tur att jag ändå skulle tvätta håret. Haha!
Ganska likt Cameron Diaz rollfigur Mary, va?

6 kommentarer:

niffin sa...

Hahaha! Du räddar min dag här! Så oväntat & underbart roligt! :D

Stookiglia sa...

Vad härligt att höra ^_^

Allie sa...

Haha, vilken rolig ide till månadens frisyr. =D

Sandra sa...

Haha, kul grej :D

Anna sa...

Hahaha! Det drar ens på smilband :) Vilken rolig bild & va lika ni var, då menar jag röda kläder & frisyren.

Stookiglia sa...

Tack töser!
Haha! Jag tänkte inte ens på att båda hade rött. Det var bara tröjan för dagen :P