fredag 1 maj 2009

Dagens bild: Maggie i keps



Dagens bild står Maggie Grace för. Jag tycker hon har en sån skön, annorlunda stil som verkligen passar henne. Nu syns ju inte hela outfiten så bra på denna bilden, men jag var bara tvungen att välja denna för hon är så söt!! Fast jag måste ändå säga att hon passar bättre i basker än i keps. Hon är sjukt söt i basker. Som en liten poet. Tihi!
Jag tycker nästan det är lite synd att hon är blond igen för hon passade jättebra som brunett. Tycker ni samma som mig eller tycker ni kanske hon passar bättre som blondin?

Nuför tiden blir det mest "Dagens bild" märker jag. Det känns inte som att jag har så mycket att skriva så därför väljer jag bara att lägga upp favoritbilden för dagen. Tycker ni att det är tråkigt eller? Ge gärna era synpunkter.

4 kommentarer:

Anna sa...

Hon är verkligen söt på bild, & kul att se henne som privat.
Måste hålla med att hon är så söt i basker, coolt!
Aldrig sett henne i en sån, synd att vi inte har baskrar här i Sweden. Vad jag vet i allafall :P
Å,nej! Din blogg är verkligen kul att kolla & följa, även om det är bilduppläggningar.
Bild säger mer än tusen ord, det leder till kommentarer & diskussion. Vilket är kul :)
(ibland behöver/måste man inte skriva så mycket tycker jag. :)

Allie sa...

Tycker hon passar bättre som brunett. Tycker sådan "gubba kepsar" är så coola.

Anna sa...

Googlade lite & dina avatar på Maggie Grace, vill tillägga faktiskt att hon passar så bra i brunt. För hon syns mera & man ramar in hennes ansikte mera, än med blont hår.
Tänk att hårfärg kan faktiskt göra skillnad, intressant.

Stookiglia sa...

Kul att höra att ni med tycker hon passar bäst som brunett.

Tack för dina synpunkter Anna. Vad kul att du gillar bilduppläggen :)
Baskrar finns i Sverige med om man kollar runt.