fredag 22 maj 2009

Dagens bild: Alba - helt rätt



Jag tycker att Jessica Alba är så otroligt vacker på denna bilden. Färgerna passar henne så bra och hon är bara...wow! Hon är alltid vacker men klänningen, accessoarerna, sminket och färgerna. Hon är verkligen skitsnygg!

I dagens Klick stog det faktiskt lite om när Michael Weatherly var i Sverige. Bilderna som var där var alla tagna av honom själv, så det var väldigt kul att se. Med tanke på att flera av bilderna var på byggnader kan man gissa att han gillar arktitektur.
Om ni missade att köpa Klick bilagan med Aftonbladet har ni en chans imorgon med om jag inte har helt fel för mig.

5 kommentarer:

niffin sa...

Vilken hit - har nog aldrig sett henne få till det så som där!

Helt otroligt med Klick, för den köper jag aldrig annars. Idag stod jag med den i handen & tittade på omslaget! Det var väl MW:s magnetism som drog. ;)

Stookiglia sa...

Haha!! Du skojar ;D Han har verkligen en dragningskraft utan dess like ;)

Anna sa...

Wow, så vacker Jessica var! allt matchar så perfekt, den bästa bild jag nånsin har sett hittils faktiskt!

Åh ja, du! Jag läser slaviskt Klick & såg Michael Weatherly. Hans härliga privata bilder! Han är verkligen som en magnet, men en snygg sådan! Hehee..
Hoppas du såg honom idag Aftonbladets nöjesbladet, med en liten intervju. Skoj att läsa!

Stookiglia sa...

Attans! Då missade jag honom i Nöjesbladet.

Allie sa...

Vad snygg den var, skulle velat ha en själv. Men när skulle man ha den på sig. =/ haha...