tisdag 12 maj 2009

Dagens bild: Skäggig Weatherly



Med niffins hjälp (tusen tack!!!) kan jag nu fixa så att bilderna jag visar blir större när man klickar på dem. Därför var jag tvungen att testa en idag.
Jag tycker nästan Michael Weatherly ser mer gråhårig ut på denna bilden än vad han gjorde på bilder för några dagar sen. Haha!! Eller gråhårig och gråhårig. Skäggväxten och ögonbrynen är väl värre än håret. Haha!! Men han är rätt snygg ändå ;) Ni såg väl honom i dagens NCIS? Han är så himla bra som Tony DiNozzo.
Just nu åker han runt lite och promotar serien. Just denna bilden är tagen i Italien.

4 kommentarer:

Anna sa...

Vilken snygg bild! Weatherly är som en pralin ;)
Han passar bra i lila skjorta & kavaj han bär i, perfekt!

Ser inga vita hårstrån där än, däremot ser jag att ögonbryn blivit lite buskigare. Med tiden så får karlar ögonbryn buskigare & vithårigare. Konstigt..
Det är OK med bara lite, men inte för mycket så att de ser ut som varulv bara.

Vad betyder promota?

Stookiglia sa...

Hahaha!! Nej, varulvar är kanske inte helt okej ^_^

Promota betyder att man gör reklam för något. Michael gjorde alltså lite reklam för NCIS och svarade på frågor och så om serien.

Anna sa...

Hehehe!! Jag kan tycka att Weatherly borde ansa ögonbryn litegrann.

Tackelitack! då vet jag vad promota betyder.
Han är visst igen på resande fot helt själv & reklamerar. Märkligt att andra inte är med *thinking*

niffin sa...

Mwaah!! Tror han är en sån som bara blir snyggare med åren. ;)