fredag 28 mars 2008

10.01

Klockan 10.01 ringde min kära mamma hem från jobbet. Hon undrade fall det var något speciellt idag och jag bara "Jaaaa!". Hon förstod ju så klart att jag syftade på att idag klockan 10.00 släpptes biljetterna till John Mayer konserten i Köpenhamn. Så under tiden vi pratade skulle hon beställa, men hon fick lägga på och sedan ringa tillbaka när allt var klart. Nu får man bara vänta i cirka tre arbetsdagar innan man får dem i låddan. Woho!! Jag längtar!! Det känns så bra att ha bokade biljetter, men ännu bättre att ha dem i handen sen. Då vet man att det är på riktigt.
Tänk om man skulle träffa på John på riktigt efter eller innan konserten. Wow! Vad skulle jag göra då? Antingen skulle jag bli helt stum eller också skulle jag babbla en massa på svenska. Haha!! För jag tror inte jag skulle kunna vara samlad. Inte ett dugg. Han är liksom den största. He's the shit.

5 kommentarer:

niffin sa...

Jag tror man skulle bli helt starstruck! Brukar själv fundera på hur det skulle bli att träffa Leonard Cohen... När Eva Dahlgren som t o m var förband åt honom inte fick fram mer än typ små "thank you" & nästan neg... Ja jösses, man skulle nog bli en liten våt fläck! :P

Anonym sa...

Haha ja, skulle jag få chansen att träffa Johnny så skulle jag nog inte säga ett dugg, skulle säkert bara stå där som ett jäkla fån :P Möjligtvis få fram ett stakande "Hello..." eller nåt :P

Stookiglia sa...

Jo men visst! Man skulle få tunghäfta om man träffade sin största idol. Och jag skulle nog också niga. Haha!! Möjligtvis hade man fått fram "Hi", "Hello"...eller "Hej". Haha!!

Anonym sa...

Aww så gulligt skrivet :)
Får hoppas du får en chans att möta honom!

Anonym sa...

Vad härligt att biljetterna är bokade, kan bara ana hur mycket du ser fram emot konserten!