måndag 17 mars 2008

Jag kan knappt tro det!

Herregud! Jag kan inte tro det!
För bara ett par minuter sedan gick jag in på den underbara bloggen Try JM. Ser ni vad jag ser i högra sidan? Det står att John Mayer kommer till Danmark i juni!! Så jag kollade direkt på Billetlugen och ja, det är sant. John Mayer kommer till Danmark den 20 juni!!!!
Förstår ni? Världens underbaraste musiker kommer tillbaka till Danmark! Jag måste beställa biljetter sekunden de släpps!
Jag vet inte vad jag ska göra just nu. Jag vill bara skrika av glädje!!! Jag börjar snart böla på riktigt. Jag trodde nästan inte detta skulle hända igen. Fan vad glad jag är! Denna gången ska jag gå med min syster för hon har sagt att hon vill se honom någon gång.
Hoppas jag kommer längst fram igen! Jag måste få se min älskade på nära håll. Hans minspel, gitarrspel... Åh! Han är helt underbar helt enkelt. Jag älskar den mannen.
Jag vill så gärna prata med någon men alla ligger ju och sover nu. Gah! Varför? Förstår de inte vad som har hänt? Hur ska jag kunna sova nu? Jag är ju så uppspelt och lycklig!
Jag längtar till imorgon när jag kan berätta det för alla. Sen längtar jag till den 28 mars så jag kan beställa biljetterna. Och sen till konserten.

*dansar hela natten lång utav glädje*

5 kommentarer:

Anonym sa...

va roligt =)

niffin sa...

♥ ♥ ♥

Vilket underbart blogginlägg!

♥ ♥ ♥

*äm såw häppi får jo*

Anonym sa...

va glad jag blir för din skull!! =D

Anonym sa...

åh vad härligt!! :)

Stookiglia sa...

Tack töser!!