lördag 15 mars 2008

Halle Berry Vs. Mandy Moore


Som ni kanske har märkt har jag en liten bloggtorka just nu. Därför tänkte jag lägga upp min andra duell.
Jag hittade bilder på Halle Berry och tyckte jag kände igen klänningen. Mycket riktigt. Jag hade ju sett Mandy Moore i samma. Så duellen blir på de båda.
Jag tycker båda bär upp den bra på sitt sätt men jag måste ändå säga att Mandy bär upp den bättre. Men jag gillar koftan som Halle har till. Jag hade gärna haft en sån själv för den var snygg. Hihi!!
Jaja. Det är vad jag tycker. Vad tycker ni?

Melodifestivalen ikväll. Jag ska se på det eftersom Björn är med men annars hade jag inte gjort det. Jag bryr mig inte för ingen är direkt bra. Men bara inte Christer Sjögren eller Sibel vinner är det okej. Sjöbottnen är hemsk!! Dansband är hemskt!! Och ja...Sibel är hemsk och hon förtjänar inte att vinna något.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mandy Moore absolut :D

Stookiglia sa...

Woho! En röst! Haha!!
Trodde nästan du skulle tycka det ;)