lördag 8 mars 2008

Lejonet och räddaren

Denna videon är nog den sötaste jag någonsin har sett. Den värmer ens hjärta. Det lejonet kommer ihåg kvinnan som räddade honom från en kringresande cirkus där de var dumma mot honom. Titta bara vilken kärlek han hyser för henne! Han ger henne en puss och vill bara krama henne och aldrig släppa henne. Awww!! Jag smälter!

Har ni sett att jag har bytt header igen? Jag tyckte den andra blev för mycket så jag bestämde mig för att göra en ny och jag blev väldigt nöjd med resultatet. Den passar verkligen in här och känns som mig. Ni får gärna säga vad ni tycker, positiva som negativa kommentarer.

4 kommentarer:

niffin sa...

Man kan se den videon om & om igen - & bli lika varm om hjärtat varje gång. ♥

Headern är ju bara för läcker alltså! WOW!

Anonym sa...

Gillar headern starkt =)även om den andra var snygg den med ;)

Anonym sa...

nämen gud så sött!

Stookiglia sa...

Tack!! Vad snälla ni är :)

Ja, visst kan man se om den hur många gånger som helst. Man blir knäsvag. Tihi!