måndag 3 mars 2008

Som om jag inte redan var imponerad av John Mayer

För er som inte vet gjorde han en låt till filmen "The Bucket List" som heter "Say" och är helt underbar. Den låter som riktig filmmusik så jag var rätt säker på att han hade haft hjälp med att skriva den, men icke.
I går hade jag koll på eftertexten i filmen och där stod det written, performed and produced by John Mayer. Så han har alltså skrivit den helt själv! Han har verkligen överträffat sig själv och gjort mig ännu mer imponerad över hans färdigheter.

Lite kort om mina tankar om filmen:
Den var bra. Lite sådär melankolisk som den skulle vara. Morgan Freeman har verkligen en bra berättarröst så jag förstår varför han var den som berättade.
Bra skådisar och skådespel. Vem visste att Sean Hayes kan spela någon annan än Jack i "Will & Grace"? Någon väldigt annorlunda? Om ni tittar på denna filmen vet ni.

Inga kommentarer: