tisdag 6 januari 2009

Dagens bild: Rockande sjuksköterskor



Hihi!! Denna roliga får bli dagens bild. Ser ni vilka skådisar det är från Cityakuten? Jo, det är Parminder Nagra (Neela) och Linda Cardellini (Sam). Det där verkar vara en livad tillställning. Där hade jag velat vara med!

Det är hemskt tyst från mig, jag vet.

Nu när det är nytt år och allt hade jag tänkt att i alla fall ändra färgerna här på bloggen. Men det gick inte som jag ville... Fast sen gav jag det bara ett par minuter innan ett Tv-program också, så jag får väl testa lite mer. Men jag hoppas slippa byta mall för då känns det som allt kommer gå fel med min underbara tur.

Lyckas jag inte skall i alla fall headern bytas. Denna kan jag ju inte ha längre *skakar på huvudet*

Så nu vet ni det. Om här ser konstigt ut någon dag eller om här är tyst, då håller jag på som bäst och fixar.

Godnatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Såg att du skrivit om Mattias från The Motorhomes. Jag vill bara göra dig uppmärksam på att han under sitt artistnamn John ME släppte sin nya singel i december och en debutplatta kommer under 2009.


mvh, Thimmie
thimmie.englund@sonymusic.com

Stookiglia sa...

Tack, Thimmie!
Den plattan ska jag hålla utkik efter. Längtar efter att höra andra singlar från honom med :)