lördag 10 januari 2009

Dagens bild: Jessica tar pyjamasen på premiären


Detta är verkligen en ovanlig klädsel på röda mattan. Jag kan tänka mig att den kommer få många reaktioner.
Hur konstig det än må se ut så gillar jag det faktiskt. Jag tycker det är gulligt att se Jessica i en pyjamasliknande kreation på en premiär. Det ser himla mysigt ut... Ja, inte skorna då, men själva dressen. Men hon platsar inte direkt in bland de andra som är mer finklädda. Det får henne verkligen att stå ut.
Att ens Dolce & Gabanna gör en sådan byxdress är underligt. Jag trodde först det var något event D&G hade där man skulle gå i pyjamas. Haha!! Så fel man hade där.
Vad tycker ni? Är den för konstig för er smak?
Jag vill nu passa på att tacka alla som har kommentrat hos mig angående föredetta The Motorhomes sångaren Mattias Edlund. Jag är väldigt tacksam för att ni ger mig ny information om hans karriär. Jag är verkligen nyfiken hur hans kommande skiva låter.
Tyvärr gillar jag inte "Love is my drug" så hemskt mycket. Jag tycker den låter väldigt likt Melody Club, och de är inga favoriter. Men den blir klart bättre efter några lyssningar, men inte i närheten av så bra som de andra låtarna Mattias har på sitt MySpace.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, ja det var lite annorlunda klädval det där. hehe... =P

niffin sa...

Hoppsan. Vet liksom inte mer vad jag ska säga.. Hon törs iallafall! ;)

Stookiglia sa...

"Hon törs iallafall!"
Det var bra sagt. Haha!! ^_^

Anonym sa...

Ja konstig smak må jag säga :/