fredag 23 januari 2009

Flaws and All, från hjärtat

Detta framträdandet med Beyoncé måste ni bara se. Jag såg det för några minuter sedan när hon framförde det på The Ellen DeGeneres Show. Ellen sa att det var hennes favorit låt av Beyoncés alla låtar. Jag tycker inte alls om Beyoncé nuför tiden, men tack vare Ellens intervju tycker jag om henne mer. Nu fick man en förklaring till hennes ego så att man fattar det. Men hennes tråkiga wail låtar gillar jag ändå inte. Tills jag hörde denna, för den var bra. Men jag tror det mest beror på hennes framförande, för wow! Hon kände verkligen musiken och texten. Nu är det synd att jag inte hittat videon i HQ för där ser man ögonblicket hennes ögon börjar tåras och sen hur hon gråter. Det är verkligen känslosamt. Hur sjutton lyckas hon hålla rösten i schack när hon gråter?

2 kommentarer:

niffin sa...

Wow!! Vilken gåshud jag har.
Underbart! ♥

Anonym sa...

Jättefin låt och text.
Förstår inte varför alla som har en sådan stark röst alltid måste waila!? Som denna låten är inte så "hög" men man hör fortfarande vilken fantastisk röst hon har, de behöver inte waila så himla mycket.