onsdag 22 oktober 2008

Månadens kändisfrisyr: Fiskbensfläta à la Emmy



Här kommer då första försöket. Min syster har försökt återskapa Emmy Rossums frisyr på bilden som ni ser. Tycker ni det är likt?
Jag tycker det är rätt likt och den är väldigt fin och jag trivs bra i den.
Det kan ju aldrig bli exakt likadant för vi har inte samma hårtyp och hon har kanske någon slags förlängning också. Min syster fick dessutom inte använda något i mitt hår, inte ens borsta det. Så, ja. Haha!! Men det ser ju bra ut ändå.
Hon kunde inte fläta min lika långt ner som Emmy's var, för det var alldeles för pilligt. Hehe. Men det funkar ju bra ändå.

Tack för att du gjorde min fina frisyr, Sarah! Och tack för att du tog kortet med.

4 kommentarer:

niffin sa...

Wow, vilken kul idé detta var & så kul att se - för det är verkligen både jättesnyggt & likt! :P

Anonym sa...

ååå vilket fint hår du har! jätte fint:9 vill se fler bilder!!!

Stookiglia sa...

Tack tjejer!!

Anonym sa...

Å, läckert!! =D