söndag 5 oktober 2008

Alex har minst hjärnceller i världen

För ett par dagar sedan kunde man läsa i Aftonbladet om att Alex Schulman hade gett ut sitt kontonummer på bloggen. Hur puckad får man vara? Inte ens den dummaste bimbon skulle göra en sån sak. Det fattar alla att man inte kan göra. Ja, förrutom Schulman tydligen. Så vem är det som har minst hjärnceller i världen? Grattis Schulman!
Jag hoppas alla han har snackat skit om kunde köpa bra saker för hans pengar. Synd att jag själv inte såg det. Haha!!

Till alla er som slösade hans pengar: Ni är för bra! Ge er själva en stor applåd!

Igår syntes dessutom hans fula nuna i TV. Usch! Han var tyvärr med i "Sing-a-long". Han har inget där att göra. Han ville bara visa sig och verka rolig, men hur bra var han egentligen? Stackars hans lagkamrater.

Vad som var kul med gårdagens program var att Sandra Dahlberg hade min klänning! Hihi!! Först trodde jag inte det var riktigt samma, men efter att ha tagit fram den såg jag att det var samma men att hon sytt den lite och klippt bort volanger.

1 kommentar:

Cornflower sa...

hahah snacka om att göra allt för lite publicitet! Lite väl desperat tycker jag! Har faktiskt ingen koll på va han skriver om, försöker hålla mej borta från "populära" bloggar, oftast dom som är skit! Smutskastning, "dagens outfit" och senaste shoppingen.. Vem fan bryr sej??