torsdag 23 oktober 2008

Dagens bild: En fräsch Majandra


Hittade denna fina bild på Majandra Delfino igår. Det ser så naket och vackert ut på något sätt. Får också en vintrig känsla av ljuset som jag inte kan beskriva. Bilden känns liksom krispigt fräsch. Jag gillar verkligen hennes ögon och läppar i denna bild.
Sen vill jag tipsa om en rolig sida som heter BlahGirls.Com där de gör narr av kändisar och fjortisar på ett roligt sätt. En av de som står bakom serien är Ashton Kutcher. Jag fick reda på sajten idag för att någon hade postat en video där de gjorde narr av John Mayer. Oftast är sånna videos inte så roliga, men denna var faktiskt riktigt rolig. Haha!! Det tror jag även John tycker för han har humor.
Sen om man klickar vidare till "shop" kommer man till en sida med en massa söta saker. Jag vill ha så mycket där! Tänk om ändå sidan var inom EU så hade det inte varit fullt så dyrt att beställa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh ja riktigt vacker bild =) vilket hår hon har.. och ögon

Cornflower sa...

nej gud, d va ju världens torraste video!