tisdag 14 oktober 2008

Mitt hår = som en kändis?

För ett par dagar sedan visade jag en bild för min syster och sa att jag ville ha den frisyren. Hon provade att göra den och sedan tänkte jag att det kanske kunde vara ett kul inslag på min blogg.
Vad skulle ni tycka om jag varje vecka, i mån om bra frisyrförslag, la upp en bild på en kändis och en bild på mig själv med liknande frisyr som min syster har försökt åstadkomma? Skulle det vara något av intresse?

Jag har tråkigt så jag fyllde i en sånhär liten kul grej (också kallad utmaning av vissa).

1. Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.

Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig? Haha...men det funkar också.

Vad säger du alltid till din bästa kompis? Tack så mycket!

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss? Nej det är lugnt, ingen stress från mitt håll.

Vilket sms blev du mest berörd av? Jo jag pluggar i **** nu för att ha råd att köpa den bästa flygeln åt dig.

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? A littel sammthing to tjiir jo app?

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor? Härligt med mess från Stookiglia.

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom? För psykologi krävs det höga poäng.

Vad vill du höra mest av allt? God morgon!!

Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen? Sväng runt vid Cenino.

Din romantiska replik? Jadå, folk runt mig brukar bli mindre rädda för mig när jag skojar med dom lite.

Vad skulle du säga om du blev bestulen? Haha, vad kul!


Det blev en del intressanta svar. Haha!! Och detta blev också en upplysning för mig att jag har en del gamla SMS i min inbox.
Jag kan avslöja att dett av svaren kommer från ett MMS eftersom de ligger i samma mapp som mina SMS. Men det får ni ta. Haha!! Jag tror en av er kommer veta vilket det är, för det är skickat av en av mina läsare ;)

4 kommentarer:

niffin sa...

"Vad vill du höra mest av allt?"
- God morgon!!


Vilken piggis du är! :D

Det där din mamma säger innan du lägger dig är ovanligt klokt. ;)

Många roliga svar du fick! :P

(Frisyrförslagen låter spännande!)

Cornflower sa...

åå kan du inte göra frisyr grejen!!!

Anonym sa...

Skulle gärna vilja se lite frisyrer:)

Anonym sa...

"Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Nej det är lugnt, ingen stress från mitt håll."


LOL, den var kul =D