måndag 24 november 2008

Publik hos "Robins"

I fredags sändes avsnittet av "Robins" som jag, min syster och en av hennes kompisar var publik till.

Jag blev faktiskt förvånad att de tog med så många av klippen som de gjorde. Jag är glad att de valde att ha med "Komiker söker fru", för det gillade jag. Lite synd var det om Robin dock. Haha! Bara den äldre kvinnan som ville ha honom.

Sen det där med Carola. Det var rätt fina liknelser. Jag kom ihåg att när de visade att Robin kissat på sig gapskrattade jag. Jag vek mig dubbel. Hahaha!! Jag har väl kiss och bajs humor... Haha!! Fast inte för mycket hoppas jag.

Hmmm. Vad var det mer? Jag borde kanske skrivit om det direkt efter showen i alla fall, för jag har glömt vad som hände. Hahaha!! Smart? Jag vet. Det är mitt mellannamn ;)

Just det! Slutet! Det var bra att de hade tid att ta partytrick slutet. Det spelade in som "alternate ending". Men vem kan bjuda in Joe Labero och inte ha honom att trolla? I och för sig trollade Robin lite men, ja.... Det var inte riktigt i Joe's klass kanske. Men kul var det!

Det jag tyckte var konstigast var att de hade inte tid för ett enda läsarbrev. Dessutom spelade han in två stycken. Vad då bortkastat material? :P Fast han får kanske använda dem på någon annan publik.

Ja!! Det får jag ju inte glömma! TV-tittarna missade det bästa! Ipred mannen. Ni kan väl gissa hur han såg ut? Lik Ipren mannen, fast istället för en tablett hade han en kassett. Nej. En cd-skiva. Men kassett rimmade bättre tyckte jag.
Han kom in och sjöng en fin liten sång och sen fastnade han i kulisserna. Tyvärr såg jag det inte från min plats, men Robin berättade det och han fick ta om ett par gånger för han började bara fnissa igen för att Ipred mannen fortfarande inte hade kommit ut.

Som ni såg så klippte Joe Labero av Robins slips och fixade inte ihop den igen. Det blev ett litet problem när de efteråt skulle "göra ett dåligt skämt bättre" och de skulle ha Robins bringa inzoomad. Hade de haft med det så hade man undrat varför slipsen var avklippt, sen blev den hel, och sen klippte Joe av den. Hahaha!! Det hade varit rätt kul att se. Undrar fall folk hade upptäckt det eller om de hade fokuserat på det andra som hände.

Det var väl det hela. Jag måste bara säga med att Christine Meltzer var för söt där hon satt. Såg ni hur hon höll på med benen? Så gulligt! Och med de röda strumpbyxorna. Så himla söt var hon!!
Och Fritte var väldigt bra som uppvärmare. Rolig var han!

Detta inlägget kändes väldigt flummigt. Jag är trött, får skylla på det.
Det var allt för idag. Godnatt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nej va kul det måste varit :)
Skulle vilja sett er!

niffin sa...

Ipredmannen! XD Sjutton också att de inte visade det!

Anonym sa...

Du är utmanad ;)