tisdag 2 september 2008

The world we knew won't come back

Ja, jag är kanske lite väl Dark Angel besatt just nu. Men det var en sån bra serie och idag kom jag till det avsnittet där Logan och Max erkänner sina känslor för varandra. Men så skulle klart dumma, fula Zack komma och förstöra. Snart kommer ju viruset som gör att det inte blir så mycket mer mellan paret. Snyft. Det är det mest irriterande. Man vill se mer av deras kärlek men tack vare det idiotiska viruset så går det inte. Men jag kan ju erkänna att det ändå är en charm i sig på något vis. De älskar verkligen varandra. Och det blir inte som i andra serier att när de väl erkänner sina känslor är det dem för alltid.

Nog snackat om mina känslor för Logan och Max. Jag tycker bara de är så perfekta. Tihi!

Kolla gärna in denna fan-video som jag hittade idag. Jag tycker den är bra och visar lite av hur deras kärlek är och låten är verkligen bra och passar dem. Låten heter "Never too late" och är av gruppen Three Days Grace.

1 kommentar:

Cornflower sa...

Hej!

Hoppas allt är bra med dej! Gå in på min blogg och läs mitt "time to listen..." inlägg och gör det samma! Nu ska vi få John till Sverige!!!

kram!