lördag 27 september 2008

Giulia bionda e Giulia mora

Idag fick jag ett ryck och ville se på en musikvideo av itelienska gruppen Le Vibrazioni. Videon jag ville se var den till "Dedicato a te". Låten är så jäkla bra!! Jag älskar den!
Videon finns i två versioner men det är den ena som blivit mest spelad och det är den första av de två. Varför det finns två, det har jag glömt tyvärr.
Ni får gärna titta på båda versionerna om ni har lust. Men orkar ni inte det råder jag er att bara lyssna på den vackra musiken. Sen kan ni kolla på skärmen i slutet av videon. Jag kan säga att jag hade inte tänkt mig att de som sjöng och spelade såg ut så. Hihi!!

Dedicato a te:
Vit kappa
Svart kappa

Vad tyckte ni? Vilken version var bäst? Var låten bra?

Jag kan säga att jag gillar den första versionen bäst (med tjejen i den vita kappan). Det kan vara för att jag sett den så många gånger och att hon då liksom har blivit Giulia, men sen tycker jag också att hon känns bäst där framför kameran. Hon passar bäst som Giulia.

1 kommentar:

niffin sa...

Låten är underbar ♥ - & italienskan ett oslagbart språk att sjunga på. De liksom flyter igenom texten!
Tycker nog mest om "vita Giulia"
jag med.;)