tisdag 5 augusti 2008

Emmy omanvänder klänningar

Igår hittade jag till Emmy Rossum's YouTube sida. Jag hade ingen aning om att hon hade den men sen är den rätt ny med. Hon hade bara en video där. Först trodde jag att hon gjort en musikvideo till "Falling" utan att någon information om den läckts ut, men sedan läste jag att det är hon själv som filmat sig i sitt hus. Haha! Hon hade nog tråkigt.

Det första jag tänkte på var att hon använder mycket av samma rörelser. Lite tråkigt men det är inte lätt att komma på sånt själv.

Det andra jag tänkte på var att man känner igen nästan alla klänningar hon har på sig. Det är rätt kul. Annars brukar man nästan aldrig se kändisar bära samma kläder igen. Och här gör Emmy det faktiskt i en video till och med. Jag undrar i fall hon har fått dem eller köpt dem till de olika eventen hon varit på. Annars hör man ju många som bara lånar.

Jag tycker i alla fall det är kul att se. Det är sånt hon gör när hon har tråkigt. Haha! Men videon blir som en liten fashionshow och Emmy är en riktig fashionista. Så himla söt! Jag gillar speciellt när hon har mössan. Den stilen passar henne så bra. Det är så kul att hon använder så mycket färger! Som den spygröna kreationen och den väldigt gula. Me likie!

Jaja, nog tjatat. Jag gillar Emmy och tycker hon är så söt och vacker.

2 kommentarer:

niffin sa...

Vilken härlig video! Tyckte hon var absolut ursöt i den gröna kortärmade turtlenecken & kjolen. :)

Anonym sa...

Hon är söt och sjunger bra tyckte jag :)