söndag 17 augusti 2008

Blair = Emmy ?

Här om dagen läste jag något intressant på internet. Tydligen finns det de som tror att Gossip Girl karaktären Blair Waldorf är inspirerad av Emmy Rossum. Jag undrar var de får det ifrån. Jag har aldrig sett serien men från vad jag har hört Leighton Meester säga om sin rollfigur så är hon bitchig och det är inte Emmy. En annan sak som jag läste på samma ställe var att det syns att de har haft Emmy i åtanke för Leighton är lik henne och att Blair's klädstil skulle vara lik hennes. Klädstilen fattar jag inte alls. Inget av det som hon har haft på sig har Emmy ens haft liknande. Och lik Leighton? Inte så väldigt. De är båda väldigt söta, men på sina egna sätt.

John har ju gjort slut med Jennifer Aniston nu. Självklart hängs han ut som värsta playern och det är väl allt han någonsin lär bli i svensk media. Han är verkligen inte sån. Han bryr sig och vill inte såra någon. Varför ska de ge alla svenskar fel bild av honom? Jag hatar det!
Jag önskar att de fokuserade på hans musik istället eller att de bara lät honom vara.
Nu hoppas jag att John kan hitta kvinnan som är ämnad för honom och att han kan få vara lycklig. Det bästa hade varit om han hittade någon som inte är känd.
(John, jag finns i Skåne och har älskat dig i många år ;) Haha!!)

Efter kvällens avsnitt av Robin Hood skulle jag leta bilder men till slut läste jag lite info om säsong 3. Den blir kanske den sista. Om ni inte vill veta något närmre får ni sluta läsa nu.
Det är nämligen så att Jonas Armstrong (Robin) inte kommer vara med i fler säsonger. Och allvarligt talar. Ska inte han vara med får de lägga ner den för han är Robin Hood. Om serien skall fortsätta tror folk att Guy kommer bli god och bli en av gänget och då ta över rollen som Robin hade. Nog för att det skulle kunna hända, men nej. Ingen Robin Hood serie utan Robin. Hur mycket jag än älskar serien så får den hellre sluta helt än att vara utan honom.

3 kommentarer:

niffin sa...

Va? *tappar hakan här* Ingen Robin i Robin Hood???? Hur stölligt kan det bli?

Märkligt med John & Jen. Det är ju alltid två i en relation, men "media" har fått för sig att Jen är "a damsel in distress" & att allt är Johns fel. Ack ja... :\
(Go for it! :P)

Cornflower sa...

aa man känner allt en liten låga av hopp tändas!!! haha

har du sett klippet på tryjm där han förklarar det hela? gör det annars!

ha det så bra :)

svensk press= SUCKS!!!!

Hanna sa...

Jo, då borde dem lägga ner serien efter säsong 3. Kan ju inte vara Robin Hood utan Robin Hood.. :/