onsdag 3 juni 2009

The quiet inside my mind

Just nu känner jag ett lugn. Mina läppar är formade till ett leende, jag tittar ut och ser månen på en solig, ljusblå himmel. Det är vackert.

Videon ovan har John Mayer filmat under sin vecka i Japan. Den är filmad på ett sånt fint sätt och jag känner ett skönt lugn och bilderna är så vackra att titta på. Musiken har han valt perfekt också. Bara lite lugnt pianospel. John är verkligen artistisk och har känsla för vad som är bra & vackert. Det är väl det jag älskar mest med honom, hans känsla.

Se videon (välj HD för bästa upplevelsen), luta er tillbaka och bara känn hur lugnet omfamnar er.

"I stayed still, let life move in front of me." - John Mayer

4 kommentarer:

Anna sa...

Jösses amalia! Så vackra bilder, naturen, blommorna, staden & sköldpaddan!
Faktiskt, så känner man lugnet & storler.
Dina texter - ditt sätt hur du beskriver - är så otroligt fint!!

Stookiglia sa...

Vad härligt att du med känner det. Det är en skön känsla :)
Aww, tack! Jag rodnar ju nästan!

niffin sa...

Mmmm, så fint. Man blir liksom grundad igen. (Och jag kan bara hålla med Anna om hur du skriver.♥ )

Såg på Allies blogg att du kommenterat att ni inte har Kick's.
Men det har vi!! :P
(Å andra sidan blev vi av med Vero Moda i veckan. Darn alltså.)

Stookiglia sa...

"Man blir liksom grundad igen"
Det var bra sagt, niffin. Aj lajk thätt :) Det är en väldigt bra beskrivning.

Haha!! Ytterligare en affär då. Fast jag har hellre Gina än Kicks. Är ingen sminkfantast och de flesta andra affärer har ändå samma tycker jag.

(Tack!)