måndag 8 juni 2009

Dagens bild: Shooting Shane



Jag är bara tvungen att ha en dagens bild innan jag går och lägger mig. Jag hittade precis denna på snygga Shane West. Så för att hedra hans roll som Ray i Cityakuten och för att muntra upp Thina delar jag med mig av mitt fynd.

Visst var Shane med alldeles för lite i sitt sista avsnitt. Jag blev grymt besviken! Och jag trodde att man skulle få se mer av honom och Neela, att de skulle visa att de äntligen blev ett riktigt par. Men jag antar att det lilla inhoppet delvis kan ha haft med Parminder Nagra att göra. Hon var ju gravid så de kunde väl inte ha med henne för mycket och gömma magen hela tiden eller nåt. Jaja. Det finns inget jag kan göra.

Bye, bye Ray.

5 kommentarer:

Thina sa...

Aww, tack sötis!
He'll be greatly missed indeed!
Är/var hon gravid?! I had no idea! Å andra sidan är jag ju inte så insatt i sådant i den världen... Jag menar, du minns väl hur det var med Ash & Pete? Totally clueless! Haha

niffin sa...

Å, vad man kommer att sakna dem... ♥

Stookiglia sa...

Haha!! Ja, lite clueless var du allt. Men jag visste det inte förrän typ jag såg en bild på en stor mage. Hehe. Hon har i alla fall fått barnet rätt nyligen.

Allie sa...

Super snygg bild på Shane. Håller med alldeles för lite i E.R helt klart. Det var längesedan jag såg honom i en film, kommer det inget nytt med honom eller har jag helt missat det. =/

Stookiglia sa...

Han har en ny film som heter Echelon Conspiracy. Jag tror att den snart ska komma ut på DVD.