måndag 8 juni 2009

7 saker om Bilbo

Jag hittade denna utmaningen hos Anmiche och tänkte svara på den.
Själv har jag en hund, närmare bestämt en Golden Retriever hane som heter Bilbo.

Man skall berätta 7 saker om sitt husdjurs personlighet och egenskaper.

1. Han kan prata (Och då är han helt oemotståndlig!)
2. Han är en stark kämpe när allt går dåligt. Han är min hjälte!
3. Han älskar pussar.
4. Han njuter av att vara ute i trädgården.
5. Han älskar uppmärksamhet.
6. Han är en redig buse!
7. Han älskar gurka och ost.

5 kommentarer:

Anna sa...

Så kul att läsa om Bilbos personlighet & egenskaper!
Vad söööt, att han kan prata & emotståndlig :)
Å ja, han är en riktig kämpe!

niffin sa...

Å, gillar han gurka! Inte många hundar som gör det.
Aw, # 1 ♥ - & 2 förstås!
Vilken härlig läsning!

Stookiglia sa...

Va? Är det inte många hundar som gillar gurka? Det visste jag inte. Båda våra har gillat det.

niffin sa...

Retrievrarna har väl lite extra krut i sig. ;)
Mina har "fläfläflä"-at med tungan, som när man ger dem salladsblad ungefär & spottat ut.
Arvid är den enda som faktiskt ätit gurka, men då har inte vetat om det. Blandat i ceasarsallad, mwahaha.

Stookiglia sa...

Haha!! Jasså :P Här äts det med hull och hår. Det räcker att säga ordet så blir någon väääldigt uppmärksam.