tisdag 10 mars 2009

Månadens kändisfrisyr: Rakt, som Jessica Alba



Denna månaden får ni äntligen en kändisfrisyr. Det var väl på tiden, inte sant?
niffin ville se mig i frisyren som Jessica Alba har på bilden i min header så därför tänkte jag att den kunde jag få. Det var ju ändå bara till att platta håret och nu har jag lugg så därför blev det ännu mer likt. Men jag valde att gå efter en annan bild istället för där har hon min längd på håret och lite tunnare lugg än på bilden i headern. Så likt blev det. Men snyggt? Jo, jag tycker det. Känns så konstigt bara. Det var ett tag sedan jag hade rakt hår nu ju.

När jag ändå är här och skriver vill jag be alla att skriva på den här namnlistan för att rädda svensk mjölkproduktion. Era röster måste bli hörda. Coop och Arlas sammarbete gör så att många av de mindre mjölkproducenterna kommer att försvinna. Många förlorar jobben och vissa kommer kanske helt få stängas ner. Detta får inte hända! Jag har skrivit på och jag har även bestämt mig att bojkotta allt från Arlas mejerier. Om Coop inte kommer ha Skånemejerier, som är det som gäller i mitt fall, så kommer jag även bojkotta deras butiker trots att jag nästan alltid handlar hos dem i nuläget. Ett liv utan Skånemejeriers produkter är helt otänkbart för mig. De är bäst! Och speciellt nu när det är viktigt med miljön, ska vi då konsumera mejeriprodukter som kommer längre ifrån där vi bor? Det är dumheter! Rädda de mindre företagen och de enskilda mjölkbönderna!

(Jag skulle bli extra tacksam för ert stöd på denna namnlista för att rädda Skånemejerier. Om inte för er, så för min och alla skåningars skull. Snälla, snälla!! Alla som skriver på får vars en virituell bamsekram)

6 kommentarer:

niffin sa...

Ooh, vad snyggt det blev!! :D *tänkdigglitterstjärnorhär*

(Har skrivit under på båda. ;)

Stookiglia sa...

Tihi!! Thänks får thä stardast ;D

(Åh! Tack, tack, tack!!! Då ska du få två stora bamsekramar!)

Anonym sa...

så fint :D

Anonym sa...

Åh så snyggt det blev, det där passade du i :)

Anonym sa...

Jättesnyggt, passar utmärkt i lugg! =)

Stookiglia sa...

Tycker ni? Tack ^_^