onsdag 18 mars 2009

Dagens bild: Natalie Imbruglia i vinden



När jag hittade denna bilden idag tyckte jag bara "Wow! Vad fin den är! Och vilken känsla av frihet!". Jag tycker den är så fin och älskar hur håret tas upp av vinden. Vad tycker ni om den? Känner ni också frihetskänslan jag får?

Tänkte svara på en rolig lista jag först hittade hos niffin.
Svaren måste börja på initialen i ens förnamn.

1. Vad heter du? Malin
2. Ett ord på fyra bokstäver: Mask
3. Flicknamn: Mia
4. Pojknamn: Måns
5. Yrke: Murare
6. Färg: Mossgrön
7. Klädesplagg: Mockasiner
8. Mat: Minestrone soppa
9. Sak i badrummet: Mousse (till håret alltså ;) )
10. Plats/stad: Malmö
11. En orsak att vara sen: Motorstopp
12. Något man skriker: Mamma!
13. Film: Mannen som kunde tala med hästar
14. Något man dricker: Mango juice
15. Band: Modest Mouse
16. Djur: Myra
17. Gatunamn: Myrvägen
18. Bil: Mazda
19. Sång: Make it up as I go
20. Aktivitet: Måla

2 kommentarer:

niffin sa...

Jä, där kom den!
Så små alla djur var: mask, myror & så (a) Modest Mouse i bandnamnet, hihi! :P (Inga mammutar för dig alltså. ;)

Anonym sa...

Ja verkligen en härlig känsla över den bilden. =)