söndag 15 mars 2009

Dagens bild: Jessica Alba cyklar i Paris



Jag blir alltid så glad när jag får se bilder på kändisar jag gillar som cyklar. Man undrar ju nästan om de kan för det är väl inte så lätt i de stora städerna där de bor ^_^
Eftersom jag själv älskar att cykla gör det mig glad att se att de också gillar det. Annars ser man dem mest i stora bilar med tonade rutor. Detta är ju härligare, eller hur. Det känns som mer frihet. Härligt!!
Men Jessicas cykel ser lite lustig ut, tycker ni inte det med? Speciellt om ni kollar in styret. Fast när jag tänker på det, brukar inte lånecyklar se lite knäppare ut? Jag tror nästan det.
Och på tal om cyklar så har pappa försökt laga mitt däck som var helt skevt efter det att jag blev påkörd för ett halvår sedan. Det är svårt att säga nu om den funkar eller inte så jag får testa den när jag ska in i stan på onsdag och hoppas på det bästa. På min lilla provtur funkade den rätt bra i alla fall. Wiii!! Jag kanske kan cykla igen!!

1 kommentar:

niffin sa...

Vad skönt om du slipper köpa ny cykel utan kan ha din gamla trogna! :)

(Det var ett skumt styre...)