fredag 13 februari 2009

Where ever you are ... 6 years today



6 år sedan... Hur kan det varit så längesedan? Samtidigt som det känns som igår, känns det ändå som jag har känt hans själ i hela mitt liv.
Nu undrar ni kanske vem och vad jag snackar om. Det är så klart mannen på bilden, John Mayer. Och idag är det 6 år sedan jag såg honom live i Köpenhamn för första gången. Den underbaraste konsert jag någonsin varit på med världens mest underbara människa.
Och i år inträffar den 13:e på en fredag vilket är extra kul. Det är en sak jag och John inte har gemensamt. Jag gillar 13, men han är lite vidskeplig när det kommer till det. Mycket bra har hänt mig den 13:e. John är nummer ett förstås.
Nu önskar jag mig att få en underbar konsertupplevelse igen. Jag önskar att jag någon gång får träffa honom riktigt och att jag kan prata med honom och säga allt jag vill. Min största önskan är att han ska komma hit på min 25-års dag och överraska mig. Jag har sagt det till familjen och vänner så man kan ju alltid hoppas att någon har inflytande. Haha!! Men önska kan man alltid. John är min stora kärlek. Hans musik är den största kärlek som finns.

"Where ever you go
Where ever you are
I watch your life play out in pictures from afar"

Inga kommentarer: