torsdag 26 februari 2009

Ti prego dì qualcosa oppure stringimi

Nu äntligen har jag fått reda på vem som sjunger låten jag trodde hette "Scusami". Det är en grupp som heter Modà. Jag hade helt rätt i att det inte var Le Vibrazioni. Låten heter tydligen inte det jag trodde heller men på vissa ställen heter den det inom parantes. Det riktiga namnet är "Quello che non ti ho detto". Och titeln betyder "Vad jag inte sagt dig" om nu den som översatt det har gjort det rätt.

Jag älskar denna låten. Den är så underbart vacker! Ni bara måste ge den en lyssning. Den fastnar och man går runt med ordet "scusami" (förlåt mig) hela tiden. Den är så fin!!!

3 kommentarer:

niffin sa...

Din avatarlåt! ♥

Sanna sa...

härlig låt!! kanske inte riktigt min stil men det går helt klart att lyssna på :) hittade du ngn lista för mjölken? i Sydsvenskan idag så var där en artikel med en kille som startat en facebook sida för detta....

Stookiglia sa...

Har någon startat en Facebook sida för det? Där ser man!
Jag letar fortfarande efter lista och funderar på hur jag skulle formulera en om jag själv skrev en.