fredag 6 februari 2009

Ba dup = Vultures

Ja, jag vet. Jag har varit väldigt dålig på att vara inne på bloggen den senaste tiden. Men jag tycker nog att jag "mäjkar up for it" genom att visa er denna video på John Mayer's yngsta fan. Hon är bedårande! Och hon kan ju nästan göra hans guitar face. Hahaha!! Och slängkyssen... Man blir golvad! Hade jag varit John hade jag blivit kär ;) Men det är han nog med. Han postade ju videon på sin blogg.

För er som undrar över Månadens Kändisfrisyr så har jag inte glömt det. Det är bara det att jag inte hittar någon inspiration till något bra man kan göra. Dessutom har jag klippt lugg och jag är fortfarande inte så förtjust i den så det känns inte så kul att lägga upp foton på mig själv.

4 kommentarer:

niffin sa...

Hahaha, jag ligger i en våt hög här -- å, bedårande var ordet! ♥

Apropå frisyren: Jessica Alba på din header ;) (plattat hår & solglasögon :P)

Anonym sa...

Vilken härlig unge. =D Helt bedårande.

Stookiglia sa...

Visst är hon ^_^

niffin: Kanske. Men det känns ju för enkelt :P

niffin sa...

*håller tummarna för att det blir det ändå* ;) Tror det skulle bli jättesnyggt & coolt.