söndag 20 juli 2008

Eric Matthews är underbar

Idag har jag spenderat stor del av dagen på YouTube. Jag har tittat på en massa Boy Meets World klipp. Jag älskar den serien och jag avgudar Eric Matthews. Han är så underbar! Det är så störigt att Disney Channel inte visar avsnitten längre. Jag vill se alla från alla säsonger. Helst vill jag att de ska släppas på DVD men det går trögt med det tyvärr.

Denna tribute videon är fylld med roliga klipp. Man kan se fler delar som även de innehåller massa roligheter från Eric. Har ni aldrig förr sett serien ("Här är ditt liv Cory", på svenska) eller om ni redan gillar den så måste ni se detta hopklipp av Eric scener. I love that guy!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Saknar den serien! Såg mycke på den när jag var mindre. Rolig =) Och så är ju Jono's bror Richard med =)

Stookiglia sa...

Jag saknar den med. Så underbar humor :D

Jasså? Vem spelar han?

Anonym sa...

Han spela Kenny i ett avsnitt tydligen :P Haha, men minns honom så väl så jag trodde väl han var med mycke, tihi :P Han heter iaf Richard Lee Jackson och ser ut såhär: http://farm3.static.flickr.com/2342/2156832868_e6b0a4c762.jpg?v=0
Han är även med i klippet du visa.

Stookiglia sa...

Aha, okej. Kan inte påstå att jag kommer ihåg honom direkt :P

Anonym sa...

Näe ok. Han är med i början där i klippet, till vänster, med keps ;)