tisdag 8 april 2008

Biljetter i säkert förvar

Mamma mailade Billetlugen eftersom vi inte hade sett röken av våra biljetter till John Mayer konserten och idag fick hon svar att om vi inte fick dem under dagen skulle vi höra av oss igen. Och vad kom med postabilen? Biljetterna!! YAY!!! Så det gjorde min dag bättre, men jag hade förstås blivit gladare om omständigheterna varit bättre. I normala fall hade jag väl skuttat till vid brevlådan. Nu blev det bara ett leende. Men men. På konserten kommer jag vara så fantastiskt lycklig. Jag längtar så!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

taaaack :D

vilken tur att ni fick biljetterna och slapp ringa igen hihi

Anonym sa...

AAAH! Ditt lyllos, John mayer är min gud men nu såg jag att konserten var slusåld och jag fick inte tag på någon biljett. :-'( Men du kommer ha det helt magiskt är jag säker på! :-)

Stookiglia sa...

Maria: Ja, visst var det!

Jennifer: Nej! Vad synd att du inte fick tag på någon. De gick åt som smör i solsken.
Åh, ja! Jag kommer sväva fram efter den konserten. Hihi!
Hoppas han kommer snart igen och att du också får chansen att gå.

Anonym sa...

Duuu... du vill nog läsa detta. Nån typ på Yahoo! tycker att John Mayer förtjänar en nionde plats på listan över "the ten most annoying singers"... Jag förstår inte.

Anonym sa...

Oops, glömde länken: http://new.music.yahoo.com/blogs/listoftheday/17793/the-ten-most-annoying-singers

Stookiglia sa...

Tack Sarah.
Där platsar han verkligen inte in. "Whimpering"?! Då kan de inte har hört många nutida som faktiskt sjunger så till skillnad från John.
Men James Blunt passar in där tycker jag. Haha!!