fredag 31 december 2010

Musikåret 2010

Nu till den sista instansen, musik.
Det är inte alltid lätt att komma ihåg allt som har varit nytt för året, men jag hoppas att jag har fått med det viktigaste.

Bästa album 2010:
Josh Groban - Illumination

Bästa händelserna inom musiken 2010:
Jag upptäckte dansken Rasmus Seebach. Aldrig har dansk musik låtit så bra. Han är helt underbar! Och texterna får en att bli kär i honom.

Sämsta händelserna inom musiken 2010:
Det allra värsta var att konserten med John Mayer i Danmark, som jag skulle gå på, blev inställd på grund av sjukdom. Det var en grym besvikelse. Jag var bara minuter från att åka iväg när jag läste det på internet. Måtte han komma igen och verkligen ge av sig själv och sin musik! Och att jag då får chansen att se honom.

Nu är det drygt en halvtimme kvar av 2010.
Må ni alla få ett bra 2011!
GOTT NYTT ÅR!!!

4 kommentarer:

Sparkling sa...

Jag gillar med Rasmus :)
God fortsättning!

Stookiglia sa...

Gör du? Vilken bra smak du har ;)

Tack det samma!

Sparkling sa...

Haha jag misstänkte att du skulle gilla det där med Mayer. självklart får du sno listan!

Annablue sa...

Jag saknar din blogg!!! :)

Går in och kollar i bland så du vet det :)